Wednesday 20 April 2011

april

huhh april yg busy teramat sangat. susa na lekat kat kelas/rumah. asyik merayap jeh. hujung minggu? tade nampak batang hidung kat rumah. yaayaaa busy laa sangat.sampai tade mase na update BLOG and facebook. asal sampai rumah je tidur. amboi~ tana bukak mate langsung. bangun je p dapo. pas tuh sambung tidur. yg pelik nyer nape ta gemokgemok badan nih. 
-,-

2/4 -
janji dengan nony monyet tuh kua p mana ntah. tengoktengok ta kua pon. punya laa cancel dating ngan hijah, laila and nisa. hah musnah harapanku utk berjoging. monyet. dah banyak lemaktaktepu dalam badan nih. :( err dating ngan mak jelaa. waa anak mak ~ yela aku anak mak, ko anak ape? anak kambing? harap maaf, sila jaga tuturkata anda. okay, kua p carrefour je pon. 

7/4 DRAMA COMPETITION
=> 6classes bertanding ; sejahtera, SEJATI, inovatif, murni, kreatif and cemerlang. well, my class only got 2nd places and the winner of course 5sejahtera. even aku EXTRA pon, aku tetap ta puashati. kitorang memanglaa berlatih last minute. tapi ENTAH LAA. as result, let me mention again, 2nd places kay? hmm best giler arr dyorang berlakon. happening! ramai gak expect kelas kitorang menang.  denga cite *cecite cecite cikgu jamie ta suke ngan budak kelas kitorg. tatau laa betol ke ta. mulot orang kan? okay, aku nak tutup mulut aku pulak.


8/4 HUJANHUJAN PERGI KONSERT
tebus balik. kua ngan nisa and laila. amboi~ pegi konsert basahkuyup bukan main. free pulak tuh. name pon grand huh. TWIN TOWERS @LIVE 2011. ade wondergirls, bunkface, yuna and so on. tapi hampeh ta dapat pon tengok diorang live. tengok jela depan tv besar kat depan air pancut. sian laila ngan nisa kena layan perangai aku yg gedik nih. p merajok lak sebab kena siku ngan lelaki yg ta dikenali ??

nisa and laila (:

encik belonbesar, kite ta dapat bermain bersama sampai awak pon pancit di tengah jalan

err?

9/4 KELUAR LAGI?
aii ko ta penat ke? dengan semalam sampai rumah pukul11. nisa tuh, pukul1pagi baru balik kena teman ko lak beli selendang. tapi ta beli pon. bertambah penat dia tuh. sabo jela nisa kan?

10/4 BRUNO MARS CONCERT
dah diam ! conform aku ta pegi. *watpe aku letak jugak erk?

14/4 SOLAR COOKER
nih aku tana cite. aku masok pon sebab na SIJIL PENYERTAAN. tak akan menang punyer.

15/4 - 17/4 KEM KEMBARA ALAM
i tell you, BEST GILAAA ! haha. tapi kureng laa dgn teammember cam siput -,-
aku kawan ngan pacat lagi bagus. and and abang fasi yg hensem *blushing

aku peduli ape gamba ko nampak ke ta

19/4 KONVESYEN PUM PERMATA, SELANGOR
err kalah tape ~
tapi pegi sane macam menang grand prize je. naek bus 5star ko. *.* ambik gamba bukan main. piala dak jalan kebun pinjam na wat permohonan kat JKR suro luluskan tar-kan jalan kat skula dyorg. HAHA ! =D



OKAY BYE 

No comments:

Post a Comment